08 februarie 2017

Cerere, interes, oferta, iubire si prietenie

Va amenintam zilele trecute, ca detin "adevarul absolut" despre unele chestii.
Probabil ca nu este chiar adevarul absolut cum zic eu, dar voi ma stiti ca sunt un mare fabulator in viata. (si un Centaur atot-cunoscator) Ca sa citez pe cineva. ;)
mai jos, unde ramasesem.
(nu a fost chiar a doua zi, a trecut mult de atunci, dar mai bine mai tarziu decat niciodata)
-------------------


Maine (azi) o sa va scriu filozofii si cugetari personale, despre "Cerere, interes, oferta, iubire si prietenie" ;) 
Ca un "promo" (tease) al postarii ce va urma, va pot spune de pe acum, ca o sa demontez notiunea de "iubire sincera". Mi-a luat ceva ani ca sa imi dau seama despre aceasta utopie, dar e bine si mai tarziu, decat niciodata. O sa va povestesc tot felul de intamplari, tzepe luate de-a lungul timpului, mari greseli pe care le-am facut, si cum esti vazut si judecat de societate, 'prieteni', 'cunostinte' etc, numai si numai dupa aparente. Plus bonus-track, 'esti bun, esti luat de prost'.  Nu conteaza cine esti de fapt, cum gandesti, sau ce visezi sa ajungi. Conteaza ce ai si cat ai, conteaza sa lasi o aparenta de "falsa bunastare", conteaza sa iti "amputezi" hobby-urile si micile placeri personale, sa lasi aparenta ca "esti in rand cu lumea" si ca ai "realizat" ceva... Gen. 
-------------------

Bun sa incepem.





din start vreau sa va spun ca incerc sa nu mai pierd timpul cu rahaturi. (free) respectiv, mi-am dat seama abia acum, ca timpul este foarte valoros. 
daca iti va fi greu sa citesti, pt ca stiu, scriu foarte foarte dezlanat si haotic, asta e. imi pare un pic rau. (nu. nu, imi pare rau deloc. nici undeva nu ma intereseaza/doare.) 

o sa incerc sa le pun cumva pe puncte , categorii.

Capitolul: Hobby-uri, destindere in timpul liber, pasiuni si alte "droguri".

ai un hobby. foarte bine. nu ai, asta e. unii considera si uitatul la televizor, sau vizionarea de filme ca fiind "hobby". nu e o problema ca nu ai nici un hobby. sa nu ma intelegi gresit, ca te "desconsider" daca nu ai nici un hobby. sigur te gandesti acum ca ti-ar placea sa faci "nu-stiu-ce". e, la ce te gandesti tu acum ala ar fi hobby-ul tau. sa inoti la mare, sa faci plaja, sa te dai cu bicla, cu motorul, cu barca sau de ce nu sa te droghezi muci pe un yaht in Caraibe. (inconjurat de 29 de curve)(masculine sau/si feminine)(tu inchizand cercul celor 30 de persoane de pe yaht)

Din pacate trebuie sa te dezamagesc un pic. Hobby-ul trebuie sa ti-l permiti. Sa ti-l permiti financiar. Este in stransa legatura cu banii. Nu ai bani, te caci pe el de hobby. O sa fie mai mult o labareala, care o sa iti ocupe timpul pe care il ai in surplus. Dar daca vrei doar sa pierzi timpul cumva, adica sa treaca mai repede, merge orice cacat sa il faci, cum poti, cu ce ai. (tot nu stiu cine a zis asta "fa ce poti cu ce ai")



Aaaa era sa uit: de hobby trebuie sa te ocupi tu personal. Nu poti sa angajezi pe cineva sa se ocupe de hobby-ul tau. Adica e un fel de "must be". Gen imi place sa crosetez, dar sa fac doar inchiderea la ciorap. Nu iti "construiesti" tu tot ciorapul. Ii faci laba, apoi treci mai sus la modele eventual. Nu stiu exact cum e cu crosetatul, dar cred ca ai inteles ce vreau eu sa iti zic. Te ocupi personal. Asta e ideea.
Oricum ca idee, nu o sa iti inteleaga nici un prieten "tampenia" din capul tau. 
Eu fiind un mare Centaur, am deja foarte multe hobby-uri. Probabil ca da, sunt si plin de bani, dupa cum am zis mai sus. :) Sau probabil ca doar vreau sa treaca timpul mai repede. Ceva ce sa imi ocupe timpul in surplus.
Sunt mare adept, fa ce poti cu ce ai. Imi plac motoarele, imi place electronica (scule audio/video, IT, si radioamatorism-ul), imi place fotografia. Bine d'recu ca nu imi place si pescuitul sau vanatoarea, ca acuma va scriam dintr-un cort.
Bai cunosc oameni care au ca hobby unic sa mearga la curve. Nu puteam si eu sa fiu tot asa? ieseam de o mie de ori mai ieftin, si mai satisfacut. La propriu. Nuuu... eu am ales motoare, cacaturi aparate foto, sarme fire relee, electronica curului in sprijinul umanitatii... Venea vara, vindeam o statie de emisie, ca sa imi iau cauciucuri de 29 de milioane la motor... (cu tot cu camera, montaj echilibrare...29)(oricum e exagerat) 
Venea iarna, vindeam motorul sa imi iau la loc statie de emisie. Dementa. stiu. si recunosc. m-am si tratat dar degeaba. :))) 

Daca ii spun cuiva ca am dat 3000 de euro pe un motor, si inca 3000 de euro pe scule foto/video, imi zice "ba da esti dus de tot..". Stiu, si am puterea sa imi asum "dementa" asta. De fapt nu ma deranjeaza deloc ceea ce crede "lumea" din jurul meu. Pot fi atat de ignorant, daca vreau. 
Ideea unde vreau eu sa te duc, este urmatoarea: daca ai un hobby, ai de grija. Toti prietenii/cunostintele te vor considera si cataloga ca fiind "imatur", "nebun", etc. 

Nu te astepta sa primesti vreun sprijin de orice fel, din partea prietenilor/cunostintelor/familiei. Trebuie sa "crosetezi" singur singurel. Cat poti, cu ce ai. 
Daca ai bulanul sa ai bani, atunci e bine. Iti angajezi 2-3 oameni sa iti faca talpa. Laba ciorapului. :))) si inchiderea o faci tu. 
Daca nu ai bani, este foarte nasol. Va trebui sa te umilesti, si sa s**gi p***@ la negri, pt acel hobby de cacat pe care il ai tu. O sa ajungi sa te milogesti pe la prieteni, pt ca intamplator, si iti garantez ca asa e tot timpul, este un fel de lege a lui Murphy pe domeniul hobby, trebuie sa existe in gasca ta de prieteni minim un om care are serviciul de zi cu zi, de asa natura incat seamana cu hobby-ul tau, sau are o stransa legatura.
Exemple nu cred ca trebuie sa dau, dar pt cei care nu au imaginatie de nici o culoare, sa presupunem ca ai un prieten care lucreaza ca paznic de noapte pe o balta si tu esti mega-pescar. Sau iti place sa pictezi la nebunie, si un prieten de al tau lucreaza la Policolor. (sa presupunem ca Policolor ar face "guashe" :))) ) 
Sau uite un exemplu din comunism, unii au avut norocul sa lucreze la IOR, si acolo se faceau obiectivele Pentacon. Era evident ca daca erai pasionat de fotografie, ii faceai lu tov ala al tau care lucra acolo, un bot pt un Pentacon luat direct de pe banda, inainte de a fi stantata seria pe el...

Sa nu te astepti vreodata ca vreun prieten sa te sustina in hobby-ul tau. Decat doar daca si el are acelasi hobby. Si in cazul asta, oricum o sa iti dea "jucariile" care nu ii mai plac lui, sau s-a plictisit de ele. 

Scos bani din hobby: Cacat! Nu scoti nici un ban. Retine asta!  toti "prietenii" denumiti in continuare cunostinte, vor apela la tine, doar pt ca tu faci acea chestie foarte bine, pt ca o faci din placere.
In rest cam atat. O sa apeleze la tine o data, de doua ori, de 30 de ori, si daca cumva te pune dracu', la un moment dat sa ii spui cuiva, "ba iti fac ce vrei tu, dar rahatul asta de piesa, sau modul" sau ceva gen costa atata.... eu il am ca vreau sa il vand sau il am ca stiu ca e scump, si poate il dadeam pe bani... ti-ai dat foc la valiza. Gata. Se pisha pe tine. Ba da esti bulangiu? Sunt eu cutarescu cu care ai copilarit...te ia cu bla bla-uri din astea, iti scoate ochii ca acum o mie de ani, a facut el cinste cu o shaorma la Dristor... si dupa aia tot el se supara pe tine, ca de ce nu i-ai dat pe "prietenie" nu stiu ce modul/piesa/ sau de ce nu iti pierzi timpul tau, gratis pt el, sa ii faci nu stiu ce chestie.
Deci sfatul meu, nu va amestecati hobby-ul cu prietenii (pe principul ca poate scoti o ciupeala). Daca stii ca accepta din start sa iti dea bani, fara nici o problema pt serviciul/piesele timpul tau etc, poti sa incerci sa ii zici cat il costa. 
Eu stiu cand am anuntat ca nu mai fac fotografii/filmez pe gratis. Sa vezi cum nu ma mai suna nimeni, hai coae ca am si eu nu stiu ce paranghelie de fotografiat filmat (da nu am bani sa iti dau). Ma sunau doar cei dispusi sa plateasca. Cum e de altfel corect. Vezi ca exista si reversul, "te-am platit, acuma fa-mi nu stiu ce capodopera".

Concluzie: fa-ti singur labele de la ciorapi (daca poti) si nu implica pe nimeni, ca nu intereseaza pe nimeni ce iti place tie sa faci in timpul liber. Lasa aparenta ca nu ai nici o pasiune pt nimic, si esti un om absolut normal. 
Chiar daca tu esti ahtiat sa mergi sa probezi toate curvele din Bucuresti. :) Sau iti place mult de tot sa te dai cu motorul. Sau iti place sa mergi pe munte si sa faci fotografii. Sau iti place sa mesteresti tot felul de chestii. Sau iti place sa mergi la peste. Sau iti place sa faci fotografii. Sau iti place sa bagi o stiva de bani in bicicleta ta. Sau bani in statii de emisie receptie. Sau bani in viniluri (discuri de picap) Sau in sisteme audio, boxe, amplificatoare etc.
In afara de hobby-ul cu mersul la femei, ca la barbati e ocupat, iti zic de pe acum: sa nu crezi ca prietena, sotia, femeia de langa tine, pisi, etc.. va fi vreodata de acord cu vreun hobby. O sa te toace marunt. Cu mersul la femei, este logic ca nu ar trebui sa afle, implicit variabila capata in script structura de tip bolean integru, 0. Adica nu se poate conflicta nici o linie de programare, pt ca setarea implicita e sa nu stie. (ideal e sa nu stie.)




Bun, acuma ca ne-am antrenat la capitolul hobby, putem sa trecem la titlul postarii: cerere interes(e), oferta, iubire si prietenie. 

Mi-au trebuit foarte multi ani, mai exact jumate din viata mea. (daca am mare bulan, si mai traiesc inca pe atata)(in conditii fizice "decente" pt ca mentinut in viata de aparate poate oricine, si personal va zic ca sa stiti, ca nu prefer sa ma tina in viata un aparat, deci puteti sa scoateti linistiti "siguranta" de la tablou)(sper sa pot "alege" eu cand sa mi se taie curentul. ce arogant pot fi. pana si fata de moarte am un tupeu fantastic)
Asadar, mi-au trebuit multi ani, si o stiva de experiente mai mult sau mai putin placute, ca sa imi dau seama ca "iubirea", intradevar nu exista. 
Pot sa fac o semi-paranteza, pt ca sunt ferm convins ca citesc si adolescenti de 15-20 de ani. 
Daca ai intre 15-20 de ani, intradevar ceea ce simti, gen fluturii aia in stomac, da. Aia este iubire. Numai la aceasta varsta poate aparea sincer, si fara vreun interes. Conditie esentiala, amandoi sa se incadreze in marja de 15-20 ani. Daca unul din ei are alta varsta decat cea specificata, putem trece mai jos...la interes.

Iubirea, dupa cum imi zicea cineva, si mare dreptate avea, este pt cei prosti. Nu o sa fie intr-o relatie doi prosti. sigur unul e un pic mai destept si isi da seama ce vrea de fapt, si de ce sta in acea relatie/casnicie.
Nimeni, dar absolut nimeni (peste varsta de 20 de ani) nu te va iubi pt ca vezi domne ce caracter frumos are, sau uite ce om bun e, sau ca e fata cuminte, sau ca nu bea, etc prostii.
Gresit. Robot. Poti sa fi tu zana zanelor, si Ileana Cosanzeana imperecheata cu Alba ca Zapada. Daca nu stii sa faci o ciorba, si ceva chestii de mancare pe aragaz, o sa o iei la deget. Deci iubire, canci. Daca vrei doar sex, nu e problema. Fiind frumoasa, poti sa scoti si niste bani. Dar decat atat. Afectiune si/sau mangaiere sufleteasca ori tactila... nop.
Am zis sa incep cu femeile pt ca asa e frumos, sa lasam doamnele mai intai. 
Iubirea trece prin stomac. asta e. cred ca din cele mai indepartate vremuri, barbatii au vrut sa vina acasa (de unde veneau ei), si sa infulece ceva. Nici nu poti sa f**ti cu stomacul gol. Deci si voi femeile sunteti in dezavantaj daca habar nu aveti sa prajiti ceva in tigaia aia.  Plus ca pana la urma, hai mananci o data pizza, de doua ori, dar pana la urma parca ai vrea ceva "facut in casa".
Si asa a aparut primul barbat auto-suficient. A invatat sa isi faca de mancare, a invatat si cum e treaba cu ciorapul, si din cand in cand o invita la el la o ciorba pe Ileana Cosanzeana de mai sus. Nu avea nevoie de ea in casa, pt ca ii ocupa spatiul, habar nu avea sa faca mai nimic concret, gen o meserie ceva, (sau mancare) si i-ar fi tocat banii de bere. sau banii pt hobby-urile de mai sus. din cand in cand acest barbat care si-a dat seama la timp cum sta treaba cu iubirea, mai mergea si pe la Alba ca Zapada, pt ca si Alba ca Zapada era frumoasa, si putea sa dea in ea ca surdul in clopot. Pt suma potrivita de bani. :)
Lasand gluma si caterinca la o parte, ca barbat, iti zic: nu exista iubire. punct. crede-ma. Sta cu tine pt ca ai ceva de oferit. Gen esti ofertant. Ce grava confuzie semantica am facut eu, crezand ca a fi ofertant, inseamna a face propuneri si oferte femeilor. Pff. Nu baaa!! nu e vorba de oferta, gen ia uite ce ..... mare am. 
Nop. este vorba despre ce poti financiar sa ii oferi. Bani, pe intelesul oricui.
O doare pe ea in fund ca tu esti dragutz, amabil si bine crescut, ca o iubesti si ii oferi tandrete. Nu mai esti in nisa din paragraful de mai sus, 15-20 de ani. Nu mai este interesata de asa ceva. Acuma vrea sa stie pe ce se bazeaza. Adica gen cati bani poti tu sa produci, ca ea sa isi permita sa se lege de tine? Pt ca iti dai seama, la un moment dat te gandesti ...stai asa ca eu de fapt produc multi bani, si pot sa o am si pe Ileana, si pe Alba ca zap. si daca ma stresez, trec si pe Cenusareasa o tura.
Deci daca esti ofertant, la modul ca ii poti oferi siguranta si stabilitate financiara, te va iubi. Cu sau fara ghilimele "iubi". 
Daca tu ca barbat ai destui bani si te incadrezi cum ma incadrez eu, la categoria mai multe hobby-uri, sa fii sigur ca nu o sa ii convina ca tu bagi bani in hobby-uri, si ea nu are aceeasi posibilitate financiara pt farduri.
O sa te catalogheze imediat imatur, si iresponsabil. Chiar daca tu stii sa faci de asa natura, incat sa castigi intr-o singura zi, cat castiga ea in 5 luni, tot irelevant va fi. pt ca ea nu poate intelege cum naiba ai facut in 2 zile, banii de concediu pt o saptamana in Grecia. Sau cum poate costa motocicleta ta 3000 de euro, si tu totusi, accepti sa mergi cu ratb-ul? Sau cum intr-o jumate de ora ai castigat cat castiga un om normal in 8 ore de munca..70 de lei. 
Femeile nu pot intelege combinatiile. De aia femeile nu fac "combinatii" :))) hahah.

In viziunea unei femei, daca nu ai masina, si casa, esti fix nerealizat. Pana in acel moment. Daca ai si masina si casa, dar nu ai o femeie, trebuie sa o iei pe ea, ca sa fii total realizat. :))) Sesizezi anomalia? Dap. Ai masina si casa, dar nu esti pe deplin realizat. Esti semi-realizat. Leaga-te cu mine la cap, ca sa te "realizezi de tot" :)))
Baaa!! TREZIREA!! ai serviciu, ai masina , ai casa... nu te prosti cu cacaturi gen "iubire" si prostii din astea. O sa ramai si in curu gol, si cu pensie alimentara de platit. Esti bou? Tu ai muncit sa iti faci o casa a ta, o masina, o motocicleta sau ce naiba trotineta mai ai tu pe acolo prin camara, si vine o Alba ca Zapada de mai sus, sa te vrajeasca ca nu stiu ce veverita poleita cu aur are ea. (sau sefe Valentin. :D )

Gandeste logic: doua minute daca poti... ce interes are Alba ca zap. sa stea cu tine? Ca si-a dat seama ca o iubesti tu, si ca domne esti baiat bun? Dupa cum ziceam mai devreme... o doare in fund de iubire. Femeile nu dau doi bani pe iubire. Este si Ileana Cosanzeana, tot de mai sus, care cauta genul asta de "iubire". O iubire mai "ofertanta" decat sa treaca pe la ea Harap-alb cu programare prin sms... 
Pe bune. Poti sa nu ma crezi, esti liber sa crezi inca in iubirea sincera. Dar te rog, cand iti vei da seama ca nu e vorba decat de cerere, interes, oferta, sa nu vii sa imi zici ca am avut dreptate.

Candva credeam ca sunt un napastuit al sortii ca inca stau si locuiesc cu mama. Nimic mai fals decat o gandire indusa tot de o Ileana C. si Alba ca Z. Eram la un moment dat sa fac cea mai mare prostie a vietii mele. Vroiam sa cumpar o casa, si sa ma bag la un credit pe 30 de ani. Ba esti prost? Mi-a zis tata. Ba pute pamantul de .... si tu vrei sa te faci sclavete pe 30 de ani? Ca sa ce? Pe moment parca cumva l-am invinuit ca nu m-a lasat sa ma bag la rate pe 30 de ani. Apoi mi-am dat seama ca avea dreptate. Mi-a zis "ce vrei sa muncesti o viata ca mine si ca ma-ta pt un cotetz?" Ai unde sa stai, ai mancare gatita, ai haine curate, ai bani cat sa iti permiti pe saptamana o Cenusareasa si Ileana C. Era si intr-o melodie o fraza care mi-a placut, "multumesc lu' mama ca nu m-a lasat sa te iau de nevasta"... 

Apoi ce sa vezi, fara sa vreau, am aflat cum in timp ce boul de mine, vroia sa intre in rand cu societatea, si sa termine cu motoarele si hobby-urile, "din greseala" Ileana C. care pusese colimatorul pe mine, a trecut intr-o seara si pe la Harap-alb. Plansete si tavaleli in chinuri ca nu mai face ever, asa ceva. Ti-ai gasit. Este cea mai mare prostie sa ierti prima oara. Nu se iarta nimic. Poate cel mult se poate uita. S-a intamplat si a doua oara. 

Asa ca dragii mosului. Lasati prostiile astea cu iubirea. Mai si rade Ileana C. de voi, ca puneti botul la asa ceva. :))) (trandafiri, inimioare, etc ca tot vine 14 feb)  Ganditi-va ce pierdeti, si ce castigati. Vrei sa ai motor in fata blocului, sa ai mancare gatita de mama acasa, (nu ca la mama acasa) haine curate, sa poti sa vizitezi toate "obiectivele" de probat prin Bucuresti, si sa mergi la pescuit de ce vrei tu, cand vrei tu? Sau preferi o Alba ca Z. care o sa iti strice tot feng-shui-ul cu greu acumulat?
Este ca si cum iti iei o cartela de telefon pre-platita, cu limitarile aferente, (daca s-a "demagnetizat", la revedere) fata de cum ar fi daca ti-ai face un abonament la un furnizor de servicii, la un nivel profesional. Evident dupa posibilitati. ;)  Sunt sute de thread-uri pe ddc si nimfomane .com pt toate posibilitatile financiare. Poti chiar sa te faci "beta-tester" pt astea mai mici, nou intrate in bransa. E ca si cum urmaresti "promotiile" si ofertele la bormasini cand vrei sa dai ceva gauri. :)))) 

Daca te gandesti, "dar ce fac ca vreau copil, sa aiba sa imi aduca si mie la batranete cineva un pahar cu apa"? Phaha Ba! stim cu totii o tona de cazuri de oameni cu copii care au murit fara a avea cine sa le aduca un pahar cu apa la batranete... deci este irelevant. :P daca totusi insisti, du-te si doneaza ceva sperma, cu mentiunea ca atunci cand vor ajunge la varsta de 30 de ani, te pot contacta "eventualii" copii.

Si daca nici argumentul urmator, nu te va convinge sa nu faci vreo prostie tipic 'masculina' acum pe 14 feb, (s-a intamplat o data, sa am prietena cu data de nastere pe 14 feb ;) ce tare... o salut pe aceasta cale, te-am iubit fata pt ca erai devotata "cauzei" tale...) deci daca nici urmatorul argument nu iti baga mintile in cap...nu stiu ce sa mai zic. Barbatii odata cu inaintarea in varsta, devin mai sexy si mai dezirabili. Pe cand femeile, invers. :) intelegi tu...  (eu am slabit 30 de kg)(am ajuns la 92, pt ca vroiam sa am pana in 100 sa pot sari cu parasuta la dublu) Pt ca e la mintea gainii, ca "experienta" se acumuleaza in ani grei de studiu... respectiv cum sa dezbraci o femeie, in timp record, cum sa desfaci un sutien in timp record, ce unde si cum vrea o femeie... eu de exemplu nu ma las pe tanjala niciodata. Studiez, invat, aprofundez, imi intreb prietenele/colegele care accepta genul de discutie mai "delicata", vreau sa stiu tot. Pentru ca pana la urma, asta de fapt ar trebui sa lasam noi barbatii ca si mostenire. Talentul de a intelege ce si cum gandeste femeia.



In incheiere:

Visele tale ti le indeplinesti tu. Asa cum le-ai visat. Nu atarna fata de nimeni sa viseze impreuna cu tine. 
Vrei ceva, baga-ti ...si ia cu mana ta. Daca viata e un sir de alegeri (bune sau nasoale) macar asumati-le. 
Te-ai plictisit, pleaca...


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
aceasta postare abroga prin OUG13 opiniile exprimate cu alte ocazii, in alte posturi mai vechi de pe acest blog.
Daca sunt propuneri. Abtineri, modificari? Se aproba.
------------------------------------------------------------------------------------------------------







PROMO: 
  
in urmatoarea postare, va prezint rezultatele unui sondaj referitor la parerea femeii despre motocicleta.
(prin femeie intelegand, sotie, prietena, iubi, etc) 
au fost expuse 5 variante de vot. o sa ramaneti surprinsi care a fost rezultatul final. cumva era evident. dar nah...


Varinata 1: Ii place la nebunie, nu am cum sa scap de ea. Ar fi total imposibil sa plec cu motorul sa ma plimb singur.
(sa "testez" nu stiu ce) Incepe si plange, imi reproseaza ca nu o mai iubesc ca la inceput, cand mergeam peste
tot impreuna, si nu erai ca acuma, sa te duci tu singur sa "te relaxezi". Se izoleaza in coltul ei din bucatarie,
pe scaun, in pozitie fetala cu genunchii la gura, fumeaza o tigara si se uita in gol. (sindrom lipsa afectiune,
sa balangane usor in aceasta pozitie)


Varianta 2: "Du-te unde vrei tu cu motorul/prietenii tai motoristi, dar diseara cand vii inapoi sa cumperi
lapte (pt cafea si lapte pt gris), scutece pt ala mic, si vezi ca sapt. viitoare "imi vine", ia si
2 cutii cu "3 picaturi". Daca tot ajungi in zona rafturilor respective, hartie igienica, gel dus tu/eu,
pasta dinti, si mai gandeste-te si tu ce trebuie, ca e de ajuns ca te las sa pleci Miercuri sa te dai cu
motorul. Nu am nimic impotriva. Dar sa nu de-a dracu'.... (sa cazi, sa strici motorul,sa bani ca nu stiu
ce cablu lant, bujie s-a parlit rupt bla bla)
(daca "if-run-true->lant/pinion rupt/spart-> adio "banii tai de bere cu baietii. faci "descoperire cont" acolo)


Varianta 3: -Din partea mea, poti sa te duci unde vrei tu cu motorul, eu oricum plecam la Mimi ca are saracuta
nu stiu ce sa imi povesteasca, draga de ea... Numai de nemernici are parte... Ne vedem la noapte cand
imi da drumul din "corporatie". Daca dormi nu te mai trezesc. Te sarut.


Varianta OUG13(abrog.-14): "-MAI OMULE!! FIRAR AL DRACULUI DE DRAC. CA SIMT CA INEBUNESC! PUR SI SIMPLU.
TU NU ESTI NORMAL LA CAP!  Am crezut ca am stabilit o data pt totdeauna, ca nu ai ce bani sa bagi in "gume"
cacaturi bujii, acumulator, nu stiu ce rulmenti jug... SI ASTA NUMAI DIN CAUZA IDIOTULUI
ALA DE PRIETEN AL TAU "Teo", "Plec cu Teo sa ne dam pe nus stiu ce dealuri, ca ne distram
ca baieti, ca ai si tu dreptul inteleg... SI APOI AI VENIT ACASA, CA ITI TREBUIE CAM, CAM!!!???
"CAM 1000-1400 LEI PT GUME??!!" CE GUME MA!? MERG CU MASINA LA MUNCA SI NU AM LICHID DE PARBRIZ PUS IN EA?! 
ASA NU SE MAI POATE! Am vorbit impreuna (si am stabilit, eu) acum o luna, ca vinzi "Mobra".
Ca sa nu mai spun, ca mi-a zis sotia lui Teo, ca ai cazut ca prostul
pe nu stiu ce deal cand Teo urla din varful lui la tine ca dementul
"GAAAZZZ!! GAAZZZ!!! BLANAAAA!!! BLANOOOZZZ!!" Nu imi spune nimic.
Mi-a aratat, Mimi filmarea facuta de Teo. Ti-am mai zis, termina cu Teo asta!
Una doua, cauciucuri, buji, lanturi... CACATURI!! ESTI OM IN TOATA FIREA. ( :) )
NU STRAMBA!!! NU STRAMBA, DA DA TU. ADICA EU SUNT DE RAS? BUUN. L@b@ pe linie. OUG13 Alte nelamuriri?
Nu sunt. Se aproba.


Varianta 5: nu pot sau nu vreau sa raspund, pt ca una din variantele de mai sus, reflecta perfect
ceea ce traiesc in fiecare zi a vietii mele de motociclist, si prefer sa nu afle prietenii
mei de pe facebook, "in ce hal am ajuns" (?)(in ce hal?)
















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu