02 aprilie 2016

incepe sezonul

pentru ca da , oficial de pe data de 1 Apr , (eu declar si) incepe sezonul de vanatoare la "caprioare" , maine va bag o mega giga postare , cum sa "nemeriti" si voi o "caprioara" . :))

stiu. ca de obicei sunt un semi-zeu marinimos , si va 'luminez' din mult prea cunoasterea mea :)



nu stiu cum se face , ca "unii" au impresia ca am fost prins sau nu in "fapt" (la branconaj)(de caprioare) (:D) . nop. este o iluzie optica cea ce vezi nu e adevarat :)
nu va mai chinuitz , sa imi spunetz in privat ce si cum sa fac , ca eu cand trageam cu pusca cu luneta dupa "caprioare" , voi erai mici motanei / mîți :) 
asa ca joc de glezne , si citiz maine, mai in detaliu.

o sa va ascult din urmatoarea lectie.

(sa nu prind vreun nesimtit ca ma pune , "da ce dovezi ai" , sau "nu cred asa ceva" , ca nu tine.) (sa nu fim "porci" . da? )
tot ce conteaza este mesajul.




dar sa stitz . nu e simplu. trebuie peliocola , aparatura , regizori... platesti , platesti , platesti .


deci. o sa va ascult din:

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2015/04/ghid-de-agatat-in-vama-veche.html

si din , sezoane de imperechere:

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2011/02/ghid-de-agatat-circumstantial-ep2.html

pentru cine vrea un 10 cu felicitari , poa sa invete cate ceva si de aici. 
BAA !!! NU PAPAGALICESTE. VREU SA VAZ "EMOTIE" !!

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2015/06/pentru-fete-fetite-si-baieti-bine-de.html


aplicatz ba metode testate si verificate (international) in laborator. cititz , comportamentul si tehnologia "materialului" . nu va mai luatz "dupa ureche"  ("ca am auzit eu" , "ca zice cutare"). E DEZINFORMARE (ca la revolutie) PE RAMURA (adica l@b@ pe linie daca abordatz asa problema) acest "hobby" este o intreaga arta si tehnologhie.  :) (voi credetz ca am ajuns pana la varsta asta asa.... ca gasca prin apa ? :) cand o sa ajung la 80 de ani , si probabil numai degetele si limba ma vor mai ajuta , o sa scriu "Mega manualul - EL FUTADORE" hahahahah ... da da... chiar asa se va numi :P ) 




si cand te gandesti , ca sunt "decat" 2 persoane ( care imi pot fi parinti , dar imi sunt prieteni/fosti colegi) care stiu absolut , ba da stii ce e aia absolut? totul... cu mega lux de amanunte  :))) hahaha (mi-am luat macar o marja de siguranta :P ) ... o pers e de sex masculin si una feminin :) (ca sa nu avem vorbe dupa aia la proces, bag-o tu cu mana ta :))) ahhahah cat imi place vb asta ... marca inreg I. ) (si inca una, "exista oameni buni, oameni rai , si motociclisti ..." nah. nu era asa...era altfel :))) esti sarac ? iti dau sa te imbrac? hahah marca inreg F. )

pentru ca .... viata e complexa si are multe aspecte :))))





bonus , de ras.






a sau te faci motociclist si vii la intruniri moto . macar vezi niste sani frumosi :))) daca tot nu nimeresti in cortul care trebe...
(sau nu te lasa la intruniri ca "e bagabonti" si ....) hahah













dar vezi ca exista si reversul medaliei...ajungi singur cu motorul in Kudos, si dai peste 2 localnice.... te apropii tiptil, sa nu sperii "prada" ...si s-ar putea sa fie dispuse sa te "tina in gazda" hahahah ... ce tare :)  read tha facking manual... :)))









si in final un apel umanitar disperat : (poate cine stie...)




PIERDUT CATELUSH SEMI-CRET , CU BARBA , FOARTE PRIETENOS , NU MUSCA SI E FOARTE PUPACIOS. (SI IUBITOR) 
ANIMALUTZUL DE CASA, NU MAI STIE (NU ISI MAI AMINTESTE , PT CA E SENIL SI SEMI-BATRAN APROAPE SCLEROZAT) NICI NUMELE , NICI NR DE TEL AL ACESTEI SUPERBE FIINTE (PROBABIL EXTRATERESTRE ?) CU OCHII , VERZI? ALBASTRI? (ce culoare au? turcoaz? in photoshop apare ca fiind in hexa http://www.colorhexa.com/355973  
respectiv #355973 color description : Dark moderate blue. )
ASADAR TOLOMACUL, ca sunt un tolomac.... nu mai tine minte nici macar nimic. nici nume , nici nr de tel al acestei superbe fete cu ochii "dark moderate blue" ... si am facut niste eforturi , e adevarat destul de minimale , ca sa "te" gasesc, macar sa iti dau pozele (pff. nici eu nu ma cred)(hahah)(ah dar stai, le poti lua de aici...cu save-as. thaa)
nu. reformulez. 
"ca sa te gasesc sa mai stam de vb ca in seara aia..." pff. nu e bine. nu prea am vb nimic. :)))) 
(dar sa stii ca eram mut, din cauza/datorita tie... )
mai incercam o data. 
"ca sa te gasesc sa .............................. pune ce vrei tu pe linia punctata, si iti promit ca asa facem. e bine? unde vrei tu, cand vrei tu. :) "


(uneori ma mir si eu de mine cat sunt de retardat...)
(dar de asta ma iubeste femeile ... :) ele nu au nevoie de un Einstein. ele au nevoie ca macar masculul sa isi aminteasca drumul spre casa... )(si eu stiu sa vin singur acasa... eee?? ai mai vazut asa specimen intelighent ca mine? nop. normal)
















macar ne-am distrat frumos :))))) chiar daca ne-am "pierdut" unul de altul ... 
zi "tu" nu ar fi frumoasa inca o seara ca atunci? 
(dar in Kudos ... :P ) (ca tot vine 1 Mai.)






 









 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu