05 martie 2016

completare "edit" la mega- submarinul UPS - APC

dupa cum scriam in aceasta "megalomana" postare, http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2016/02/modificare-upgrade-ups-apc-1400va.html 
vroiam sa ii mai aduc cateva mici modificari , nu neaparat in bine, pt ca de obicei modificarile facute in regim de semi-habarnagiu (amator) , nu sunt neaparat pt imbunatatire , cat sa "ne simtem bine" sa ne distram.


mai jos un filmulet , gen...marca Toma Caragiu.

cam asa sunt si eu....la un nivel mai "relevat" . si eu am vrut sa ma angajez ca "tranzistor" la o firma ...dar... phehe...




parca am avut gura cuprata. sau argintata. sau parca am avut gura sulfatata.
mi s-a termenat bateria (a se citi oriunde apare in postare "baterie" = acumulator) de la un ups pe care il tineam ca si "becap" pt un calc. era bagat si monitorul pe el, si unitatea.
cand i-am dat testare , ce sa vezi?



(sper ca nu te-ai uitat 2 minute si o secunda, la un UPS cum piuie de mort ce e .... :)))) )
(sau te-ai uitat??? :) )

dap. bateria s-a dus la gara. s-a termenat ca un nimic. moarta. gata.





exact despre ce va ziceam in postarea din link-ul de mai sus. imi e frica sa aud sunetul de ups mort.
adica bipaie a "nasol".

vezi ? vezi??? de aia mi-am facut eu un mega avion de ups ,  care a iesit de fapt un submarin nuclear.
(azi l-am mai testat in picutz in sarcina , sa vad daca nu ii e rautz sau ceva)

partea de alimentare cu putere a ups-ului , trece printr-un contactor marca ABB . super mega contactor . imi place maxim. sare masa cu tot cu scule si cu ce mai e pe ea , cand "contacteaza" si cand decupleaza. zici ca e vreo locomotiva in Gara de nord, stii cand plezneste ceva nu stiu ce , gen cred ca decupleaza locomotiva de la inalta tensiune... clank-ul ala puternic...



(flama pe care o vedeti la "decuplare" in filmulet, este motivul pentru care se pun diodele in paralel pe relee...adica fenomenul de "autoinductie"...cand ramane fara curent, ce curent mai ramane in bobina, o ia inapoi, ca si curent de inductie...simplu spus...)

dap. la ups mai vroiam sa ii fac un fel de "interfata" sau ceva gen , nici eu nu stiu ce, cu arduino ceva, sa faca niste chestii , sau sa se "vada" la distanta niste parametrii...ideea e ca trebuia sa lipesc o gramada de fire si 2 relee.
mare noroc cu placile , cablajele imprimate de test. nu stiu cum am trait pana acum fara placutele astea de test cu sute de gaurele. lumea cauta demult cablaj dublu placat, pt diverse proiecte....si se dadea "pe sub mana " la coloane la Universitate.... acuma lumea vrea cablaje gaurite. facute ciur. :))) hahaha

la fel nu stiu cum lumea a trait fara regletele cu pini... de montat pe cablajele de test :))









repet: nu stiu exact ce am vrut sa fac , sau ce a iesit.
dar poate civilizatiile viitoare , cand vor gasi ups-ul , o sa inteleaga ...
eu as fi vrut sa "culeg" anumiti parametrii , si anumite comenzi , sa le bag in ceva, gen arduino...si mai departe nu mai stiu. :)))

(dar am numarul de telefon al celui care stie :P )


mda.
cam atat cu micul "edit" la marele UPS

(aaa si am mai pus mana pe un ups , tot de neam prost, doar ca asta e facut "de fabrica" mare si supra dimensionat....problema e ca are nevoie de 48 de volti...cam mult pt buzunarul meu....)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu