04 ianuarie 2016

cand fumezi radacini ... faci bratari din coaxial si sma

pai sa vedeti. de fapt e mult mai simplu de atat.

am primit de la o prietena buna, niste "chestii" de fumat. gen ca niste radacini. hahahah

stiu sunt un imbecil si fumez tot ce creste din pamant. :)))) hhahaha... daca a crescut in pamant, se poate face vin , ceai , bere , fuma , bea , manca , etc asadar sunt un mare adept "naturist" pff... nici eu nu ma cred ce zic.



bon.
am fumat astea. si gata , inspiratia a venit.





de fapt ca sa fiu sincer, eu nu prea am avut inspiratie, dar p'orma am avut si eu . :))))) hahahah

da, de fapt eu nu prea gandesc "outside the box" . initial chiar mi s-a parut o ciudatenie. dar p'orma mi-a placut si mie.
eram fix in atelier, impreuna cu o buna prietena. de aia fetele au "imaginatia bogata". de aia. :) si eu imi vedeam de ale mele . ea la fel . isi vedea de ale mele. :)
se facea ca fata , mi-a adus radacinile astea. eu , dupa cum ziceam: mare adept "naturist" . hai sa le fumam.
normal . ce poti sa faci cu niste radacini ? ceai de "putut" ? nop. TREBUIE FUMATEEE !!!
le-am aprins cu letconul ca altfel nu vroiau sa fumege.




si am zis. hai sa fumam. 






zis si facut.

(poate exagerez un pic, dar in mare, asa a fost.)

ea a venit cu ideea geniala. eu cu "mana de lucru" si materie prima.
(ca de obicei, barbatul vine cu "mana de lucru si materia prima" si fata , cu "know-how-ul" :)) )

ca sa mai scurtez un pic. sortam niste cabluri, sarme fire , chestii radioamatoricesti.
la un moment dat, fata vede o sarma. ma era o sarma ca oricare alta. bine nu chiar ca oricare alta ,pt ca avea o istorie in spate. era un cablu coaxial cu tresa si dielectric de teflon. un cablu de radio-frecventa. o bucatica de cablu , aproape inutilizabila la nimic. dar e adevarat , cablu de RF cu pierderi foarte mici. hai ce mai tura vura , era un cablu de argint integral. argint curat. pt cabluri de RF sau bobine cu factor Q bun , se foloseste sarma argintata.  (in radio frecventa)(statii-emisie) sau cablu de argint. nah. asta e. asa se face.
(hooo disperatilor, nu peste tot e sarma de "argint" la antene sau statii... ca maine poimaine imi demontati antenele de pe bloc, in ideea ca "e de argint" . e pe naiba . e din aluminiu , sau si mai rau sarma moarta. sarma de rufe. deci ntzz. )

Dupa cum ziceam. daca nu ai inspiratie , intreaba o fata. imediat va stii. orice. oricand. oricum.
si cum se juca ea cu sarmoaca , imi zice: "auzi? nu ar merge o bratara din asta?"


io atat mi-a trebuit. ba da de ce sa nu mearga? (io stiu de la cineva demult de detot... "daca vrei sa te pui bine cu o fata. observa-i in primul rand bijuteriile. apoi, peste cateva zile , uimeste-o :) " (gen: "mi-au placut cerceii tai negrii de acum 5 zile.")(stii ce inseamna asta? curcubeu in creierul femeii. iti zic, am folosit aceasta strateghie , peste 17 ani in TVR. am testat-o si para-testat. pe toate colegele de la stiri .) (nah , ca mi-am desconpirat inca o "strateghie" )(era o placere pt mine sa va "memorez" bijuu-urile)(si apoi sa "testez") .. :) lasa ma , sa invatati si voi "cei ce nu stiti"... deci acum dupa multi ani de zile , inca imi amintesc exact , bijuterii ale colegelor din tvr. ahaa . vrei sa ma testezi? nah. uite cateva: avea cineva, evident nu dam nume, niste cercei rotunzi cu pisicute. negre. altcineva avea un inel dintr-un metal galben, cu o impletitura sa zicem ca o "bobina" :) de aia l-am retinut . altcineva avea niste tzurtzuri interesanti :) hahaa..ai "crede" ca am uitat. cum sa uite o imagine , un "editor imagine" :P make no sense. nu vreau sa dau amanunte mai multe despre bijuu-uri pe care le-am "memorat" . decat atat, mai spun: avea cineva , un colier simplu cu niste pietricele neregulat taiate , verzi-sidefii, micute ca marime. era wow.... (femeia nu colierul...era "wow" .. haha)

bon revenim. asadar , ce poate fi mai provocare suprema , decat sa FAC eu o bratara? (din argint)
(da stai linistita fata , ca iti remarcasem cerceii fara sa ma intrebi daca imi plac :P . acuma din postarea asta o sa aflii ca de fapt sunt un mega-vulpoi , in acest "domeniu" ... cercei , inele , bratari , coliere. :P )
(personal visez la o pereche de "melcisori" :D )(candva visam la niste pietricele mici si negre)(si imi amintesc perfect cand "altcineva" a pierdut un cercel rotund, tot dintr-o piatra neagra, intr-o noapte neagra si cetoasa , intr-o parcare intunecoasa dintr-o padure ...ce sa vezi? tot neagra . :)))) ) (sunt ferm convins ca o sa "recuperez" acel cercel )(si stii de ce? pt ca sigur paznicul l-a gasit.)


 (nemernic perv ce sunt. rusine sa imi fie. 5 minute intre genunchii unei fete)





 gata. letcon , bormasina , polizor , pile , patenti , menghinuta , si mai presus de toate foc. fara foc nu faci nimic. o stie orice barbat din preistoric.
dupa cum am scris si aici:
 http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2015/12/istoria-umanitatii.html

a pus mana fata pe polizor si a inceput sa ajusteze .




 naaahhhh... glumesc. am inchis-o la carcera, pt ca devenise incontrolabila. era o fiara dezlantuita. a trebuit sa o inchid. puteam sa mor sfasiat sau ceva....




i-am zis: "cand te calmezi, miauni usor si ma chemi."  (e dracia naibi. nu se poate omu' concentra ca repede va arde de scos ghiarele si sa ne zgariati...) (ia uite, ce zgarietura am pe picior... nu e posibil asa ceva. )
merita sa le legi in lanturi si sa le lasi sa miorlaie intr-un tunel undeva.





 hai ma ca glumesc. voi stiti fetelor ca va iubesc. pe toate si la maxim. :) nu v-as lovi cu o petala de floare.
(uai she reumantic sunt.. ma mir si eu uneori de mine... dar chiar sunt romantic....)
ma iubesc toate... pana imi iau o sticla in cap.. :)))

 "sa stii ca ai un fund foarte....interesant. am vrut sa zic"
(ce zic io si ce se intelege...)

si poc o sticla in cap.... 
na ca sa imi treaca de "complimente"...
 



dupa aia, le pare rau...

da stii de ce le pare rau???  CA AJUNG LA MONTAJ LA MINEEE HAHAHAH IIEEEAAA !!!



 IAR LA MONTAJ , NUMAI O RUGACIUNE MAI POATE SALVA CEVA......
(daca editorul imagine nu tine cu tine... )





ia hai gata , ca am devenit nostalgic dupa fluturasi negrii pe pereti... :)))
in stilul asta nu mai terminam bratara nici o data...



(edit: acuma vad. ce naiba faceam cu un patent cu varf ingust , la montaj ? (la stiri) si eram si negru pe maini?
 pai stiu: sigur lucram afara pe la motocicleta ceva. sau ... sau ce? sau nimic. exact asta faceam, strangeam desfaceam ceva pe la motor. :D hahaha)(bai da ce negru eram pe deshte :)) se facea neagra tastatura aia de "mec" hahaha ) (o stergeam la sfarsit de zi , cu alcool izopropilic , ca cu altceva nu iesea :) )

"whata fack? stie exact ce e in capul femeilor. un guru... " hahahah

dap. eu te "fac frumoasa" in poze , in filmare , pe orice suport electronic. stiu sa umblu la "reglajul fin" :) (pe pelicula nu am cum. ramai asa cum esti.)



gata hai ca  zic si de bratara...
 acuma nu stiam cum sa fac sistemul de inchidere. si raspunsul a venit de la sine. tot din radioamatorism.
2 mufe SMA . mama si tata. dar stiu. pe viitor o sa folosesc mufe SMA aurite. pai ori suntem golani , ori nu mai suntem deloc.



am taiat si pilit pana mi s-au inegrit degetele. am incalzit si incins , pana m-am fript la unghiutze . :)

asta e rezultatul.





mai jos o sa pun cateva poze de pe "parcurs" ...

are un "miez" tot din argint. rusesc :)












probabil ca 10 radioamatori ma spurca in gand acum... "nemernicul... a stricat un cablu low-loss...si facea un cuplor de antene de murea jibilan electrocutat. "

uaaiii !!! fara de fuflet oameni. pentru zambetul unei femei, scot tot aurul dintr-un Yaesu FT897. (si platina. si ce o mai fi pt bijuterii acolo.) (ahhh deja mintea imi coace ceva cu niste KT-uri rusesti... AUR . din Taigaua ruseasca...  :D extras de deportatii politic... uhh. ce poveste poate fi in spatele unui KT-u comunist...) (primesc comenzi ... hihihi...)(pentru inel cu KT920 , 907 , 911 , B sau V )(stiu ce vreau sa fac. ceva super tare. inca o data. aur rusesc. extras de deportatii politic , in Taigaua ruseasca. cu chin si sudoare. sau fara sudoare. ca e cam frig. decat chin. )
(sarma asta a fost intr-o statie militara. Un parasutist a sarit candva cu sarma asta in statie. Eu l-am capturat si i-am "julit" statia... ahhaha.) (ai vazut fata, ca aveam si "restul" .. din parasutist :D ) era un parasutist rus. hahahah :) )(mai am si Kulikov-ul pe undeva :)))) ) (povestea lui e "trista" . nu a mai apucat sa "transmita".... )






daaa...stiuuu...repedeee..."sunt un mare fabulator" ...daa sunt un fabulator "sef" . :)))))





incet si cu migala...





dap. asta a fost.
o super bratarusa, pt o super fetita. :)

cat despre radacini, glumesc mah. nu am fumat radacini. am fumat iarba. hahahah nu ma . nici iarba macar.

sunt decat niste tigari sub forma de sarpe. foarte bune. arata ca sarpele din farmacologie. :)))))






sper ca va placut "fabulatia" :)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu