20 ianuarie 2016

3 in unu electronica giga grip foto

ziceam in postarea precedenta , ca nu am timp. asa ca o sa comasez intr-o singura postare , incerc iara pe repede, 3 chestii electronice.

un mega giga grip , pt Canon 600 d, pt ca am avut nevoie de curent mult , anul trecut, eram intr-o zona cam izolata , si nici nu prea puteam sa schimb acumulatorii ....din mers. :)

asa ca , am dezvoltat, super mega giga gripul pt Canon 600 D


sa incepem cu prima chestie , mega giga gripul:

daca nu te pricepi la electronica , citeste doar asa ca un entertainment , postarea de mai jos cu gripul , pt ca poti sa iti arzi aparatul foto , si apoi vii cu el tot la mine sa ti-l repar. (respectiv citeste aceasta postare , ca sa iti dai seama , cum poate DSLr-ul tau , sa ajunga bucati la mine pe masa de operatie)

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2014/07/canon-60d-defect-citire-card-eroare.html

ideea e simpla: iei doua gripuri si le "unesti" intre ele. :) o sa vezi ca sunt o gramada de fire , si nu o sa mai stii care cum si unde vine. dar te descurci tu. daca nu te descurci , nasol. o sa arzi aparatul sau totul o sa ia foc cu flacari galbene  , si o sa explodeze. cu schije . si o sa ramai si impotent. phapha... ce ma distrez. :))))










va dati seama ce dementa arata aparatul foto cu un grip din asta dublu.... si cat de greu e , daca nu ai o banda laterala pe sub care sa bagi mana , ca sa stea in mana toata ingineria...


mai departe , tot repede , un alimentator cu o dioda strapunsa. de fapt cu o dioda explodata....





si ultima chestie , curentul de incarcare la o baterie de motor descarcata complet. (pt ca nu a mai incarcat alternatorul) bateria s-a "refacut" adica si-a revenit dupa ce am incarcat-o... (in postarea precedenta am explicat cum am ramas fara corent...la motor)





gata , pe repede , inca o postare. vreau sa bag "cantitate" nu calitate :)))) ahhahaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu