28 septembrie 2015

mare radar de i-a tziuit

 Asta înseamnă să fii motociclist ,mafiot. să mergi pe ploaie torenţială ,în septembrie ,cu motorul.
 (aaa sa zic de la inceput , ca sa nu stati cu sufletul la "gura" , am intrat in radar tare, dar nu m-a luat...asa ca va dezamagesc un pic..nici de data asta nu m-a luat.. :D )

 


deci: incep cu deci. ba Kashtane : in viata vietilor tale , sa nu mai imi spui ca politia nu pune radar pe ploaie. :)))) hahaha stai sa vezi: ora 1 noaptea , veneam din com. Rosu . la podu' de la Poli , ala nou , mare tramvai mare , i-a dat cineva un capac de i-a tziuit. el s-a chinuit sa il puna pe sine , o Tatra din aia mare veche , cu 2 vagoane. a venit unu' si mai tare , cred cu ceva mare , de i-a dat de l-a julit si l-a intors invers pe sine . de fapt perpendicular (o sa vedem poze) . mare capac de i-a tziuit. repet. bon. eu plec mai departe cu motorul , mare ploaie ce era. nici tzipenie de om sau masina pe strada (chei Dambovita) . zic acu e momentul sa testam aderente si chestii pe udatura , sa vedem cum se comporta Viespea. plecat tare de la semafor , incercat sa rup aderenta , la limita , frana cu valsaj , la fiecare semafor. imi placea maxim, nu era nimeni , decat eu, ploaia si motorul. ajung la Izvor. semafor rosu. opresc cu scart ca si pana atunci, ca sa imi dau seama cat de tare aluneca si alte alea. se face verde , si plec iara blana la limita 1-a sa vad cum sta pe treaba , dupa forja a 2-a. dupa curba unde sta de obicei radaru' , CE SA VEZI ???!! RADARU MANCAGEAX, il luase pe un papagal si ii scria "de bine" ...hahaha politaiul care era coborat din masina, s-a uitat la mine cu gura cascata !!!   ba i-am vazut plombele cum se uita interzis !! hahahaha , nu ii venea sa creada ca un dementor , pe ploaia aia , vine cu motorul in a 2-a la 9000 de ture , si mai si ia curba aia "finutza" ... am vazut doar ca mi-a facut semn cu mana ,miscand-o aleator cu degetele desfacute , ceva la chipiul lui...   probabil ca ii era cald la cap, si vroia sa se aeriseasca... eu am considerat ca nu este un semn de "oprire" si i-am dat in guse, mai departe.. la Tribunal , mai era o masina de politie , dar aia mi-au dat flash-uri ca e radar mai inapoi (ce tantalai. cum sa imi dea flash-uri ca e radar mai inapoi?) (nici macar nu au coborat din masina, sa nu se ude) in sfarsit. sa nu te mai aud vre-o data ca "domne pe ploaie nu pun astia radare" CA NU AI DELOC DREPTATE !!! norocul meu ca nu aveam mai mult de 90-100 , ca altfel mare amenda mare ce imi luam de imi tziuia..   apoi de la Timpuri Noi , i-am dat gaz pe Dambovita , mare forja de i-a tziuit   dupa podul nou ,pe la targ , aveam 120   sta bine de tot pe sosea (pe udatura) . acolo la targ (Vitan) , cand sa plec si eu , ca era verde , vine o masina , rapandula , galbena . aburite toate geamurile , se vedea slab prin geam ceva rosu/albastru. io crezand ca e taxiu' mari claxoane ce i-am dat , de i-a tziuit . din nou. ala din dreapta a sters repede un "hublou" rotund , si imi arata palma , ca gen sa "stau" .pai ba militieni care sunteti voi militieni. asa se merge ? cu geamurile aburite? ca era sa ne busim in mare fel. licuriciul ala rosu/albastru , de abia se vedea prin aburul ala de pe geamuri. dar sa vezi ce veneau ei chititi, crezand ca eu o sa imi dau seama ca ei sunt cu masina de politie (radar) si o sa opresc sa treaca ei pe rosu. GHINION !!! ca eu aveam apa in ochi cam 2-3 litri . :)))) daca nu franau , mare aripa ce le indoiam , de le tziuia :))) hahahaha (am franat si eu cu claxoane , ca am zis ca o fi vre-un taxiu din ala pirat ) nu se termina aici povestea . dupa Bobocica unde au taiat si feliat aia soseaua , sa vezi ce era sa ma duc in mare sant mare. apoi la Ilioara , am facut dreapta, si pana in Radet (sau dupa), in parcare pe stg , era o masina de politie de circa/sector/comunitari , ce naiba erau. eu iara forja pe straduta , pt ca aveam limitatoarele de pe jos ca repere de oprire brusca. gaz, frana cu harsait. gaz , frana cu harsait. apoi ajung in dreptul lor. erau afara din masina ca nu mai ploua deja. io ma uitam la ei , si franam cu harsait pana in limitator. ei se uitau la mine, io la ei. si dadeam si semnal regulamenar. again, nu m-a oprit nimeni. eram dispus sa opresc in seara asta. eram dispus sa iau amenda de "radar" pe ploaie. ntzz.. nu s-a putut. nu iau amenda cand vor caini (sau politia) . cam asta a fost "aventura" pe ploaie cu Viespea  
tramvaiul care a primit mare capac de l-a julit. :))) (i-a dat de i-a tziuit urechiusa, si i-a deschis asta aici la ochishor :) )  
(scuze pt poze , dar eram cu "savoniera" ... )









 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu