09 februarie 2015

incercare de reparatie laptop hp dv 6000

pe repede inainte ca nu am timp...ca de obicei..

am primit la reparat , un laptop HP DV6000 .foarte misto ca si configuratie , dar se pare ca are ceva ars pe partea de alimentare. inca nu am descoperit ce are , pt ca la prima vedere si masuratoare , nu pare sa aiba ceva ars... oricum ceva e ars de nu merge. :)


deocamdata am abandonat , pt ca vre-o 3 zile am tot incercat sa il repar. am recuperat datele care erau in el. l-am defacut si inchis la loc de 3 ori. de fiecare data , ma gandeam sa masor altceva prin el, si sa incerc alte variante. condensatoarele sunt bune .(rezistentele de 0 ohmi la fel bune) diode de pe alimentare la fel. ar mai fi varianta sa se fi ars (chipset-ul de pe) placa de baza. (anul trecut am intalnit un Fujitsu-Siemens cu placa de baza busita complet.)
asadar nu ar fi o "minune" sa se intample si la o firma HP asa ceva... deja laptopurile se fac de "unica folosinta" . tin un an ,maxim 2 dupa care crapa...
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu