11 iulie 2015

Becurile "ecologice" sunt extrem de periculoase

 inainte de articolul propriu zis cu becurile , un fel de prefata mai mare , scrisa de mine pt ca tot e in "tema" 

fara sa fac pe desteptul , sau sa apar ca viteazul dupa razboi, pot spune ca eu demult am masurat nivelul de radiatie pe neoane normale , de alea lungi.   atunci mi-am dat seama ca ceva nu e in regula cu neoanele. am masurat empiric la acea vreme , cu un masurator de camp rf simplu cu un ac indicator si o dioda de detectie plus un condensator. initial masurasem monitoarele clasice cu tub catodic de la munca. vroiam sa vad cat radiaza aparent intr-un spectru larg.  apoi am masurat langa neoane . ca si concluzie ,tot empirica , ajunsesem sa imi dau seama cam cat camp electromagnetic emit diverse surse de "radiatie" la modul general. 

 

apoi am constatat ca aceste becuri economice imi bruiaza statia de emisie/rec , la modul ca invertorul din fasungul becurilor , imi baga niste spike-uri nedorite in banzile de unde scurte . cum inchideam becul , gata se linistea receptia. (evident ca ce spun eu aici , pt radioamatori este ca si cum ar spune ca am descoperit apa calda :) . dar eu aici pe blog ma adresez oamenilor obisnuiti , care nu stiu aceste lucruri) ( "noi" radioamatorii cunoastem multe chestii , suntem un fel de "illuminati" in electronica si propagarea undelor radio . majoritatea radioamatorilor stiu unele chestii despre care un om obisnuit nici macar nu a visat vreo data. de exemplu ionizarea de catre furtunile solare a anumitor straturi din ionosfera asigura sau impiedica anumite comunicatii radio. pe partea dreapta mai jos pe acest blog ,este un widget cu propagarea radio , in timp real in functie de soare si alte chestii. sau mai este un site http://www.voacap.com/    unde gasiti simulari de propagare radio
HF Propagation Prediction and Ionospheric Communications Analysis 

de asemenea multi radioamatori s-au gandit la transmisia de date , sau alte chestii , prin lumina modulata , de led . adica gen internetul vine de la veioza de langa. prin lumina.  :) fara fire , fara cabluri , fara radiatie nedorita wi-fi. chiar daca radioamatorii lucreaza cu undele radio , asta nu inseamna ca nu ne dorim diminuarea undelor radio si tendinta de a lucra cu puteri cat mai mici , in benzi de frecventa care sa nu afecteze corpul uman.  in principiu , o putere scazuta si o frecventa relativ joasa ,afecteaza mai putin . adica 2,4 Ghz e mai periculos decat cei cativa herti emisi de o telecomanda tv cu modularea unui led in infra-rosu. 

eu unu nu sunt de acord cu banda gsm de 1900Mhz . era foarte ok banda de 800Mhz. o sa ne radiem pana o sa ne uscam de tot. revenind la becuri. eu in casa nu am nici un bec economic. am numai becuri cu filament. da consuma mai mult, dar nu vreau sa fiu iradiat cu uv si zapacit de cap cu frecventa invertorului din fasung. 

poza de mai jos , cu led vs bec vs bec economic, este cam adevarata...din pacate. insa acolo este masurat numai nivelul de radiatie electomagnetica. nu si cel uv. eu personal inclin sa cred ca intradevar , led-ul ar fi cea mai buna alegere. nu consuma mult , asadar nu creaza camp magnetic mare. orice consumator cu cat "suge" mai mult curent, cu atat campul electromagnetic e mai mare. dar la neon , nu consumul e problema , ci frecventa de comutatie a circuitului intern ridicator de tensiune , pt a putea ioniza gazul din interior si radiatia foarte mare de UV. 

inca o chestie . solarul. BAA O SA MURITI INCET DIN CAUZA SOLARULUI !! 

solarul are niste neoane , FARA STRATUL fluorescent care lumineaza. adica toata acea "plasma" din interior iese pur si simplu din tub si prajeste repede pielea. este o mega prostie sa te expui doar la un spectru restrans de UV intr-un timp destul de lung, cu sursa  uv la o distanta foarte mica de piele . soarele pe langa spectrul uv , are si alte tipuri de radiatii radiatie ir , radiatie in spectru vizibil , etc . mai bine te duci la mare o saptamana , stai la soare de la ora 7-8 dimineata pana pe la 10 -11 apoi la pranz te retragi la un somnic si apoi mai iesi seara de pe la 5  si mai stai o tura la soare. in felul asta soarele fiind piezis pe ionosfera , are de parcurs o distanta mai mare prin ionosfera si asa se "filtreaza" mai bine , ramanand o cantitate ok de UV . cancerul de piele apare uneori (daca nu e mostenit genetic) tocmai din supra-expunerea la uv . de solar care e mega periculos, sau la soare la ore imposibile. o sa caut sa pun aici o poza sau un filmulet cum se sterg memoriile emprom cu uv. 








 voi fetelor ce spuneti acum? merita sa iti  "stergi" eproamele din piele (gen ADN sau alte celule foarte importante pe care nu le cunosc ,deoarece eu sunt electronist nu genetician sau oncolog , ori neonatolog... sa stiu cat de "infertile" sau ce forme de cancer mamar sau de piele puteti face) ? de un lucru sunt sigur: neoanele astea cu UV nu va fac bine sub nici o forma. la fel cum demult se trata "nebunia" cu socuri electrice , si prajeau neuronii , la fel cred ca o sa radem si peste ani si ani , cand o sa vedem expuse prin muzee ,aparate de solar . aceeasi parere o am si despre cuptoarele cu microunde. ba esti nebun? iti iradiezi mancarea cu 2,4Ghz la o putere de 300 de wati??? thaaa


probabil ca sunt eu prea prapastios...dar ma simt exact ca atunci cand stiu ca un fir are curent electric pe el , si daca o sa pun mama ma curentez.  exact genul asta de cunoastere il am. stiu exact ce se intampla si inteleg fenomenul. pur si simplu refuz anumite chestii din instinctul de conservare.  dar  sa stau sub niste neoane cu uv??? trebuie sa fiu complet nebun sa fac asa ceva. am in atelier lampi foarte puternice cu UV de sters eproame. dar in nici un caz nu as sta sa ma "bronzez" la ele :))) hahaha ca sa vedeti cat sunt de chitros , nici nu imi sterg eu eproamele .prefer sa le iau gata "scrise" daca e nevoie. dar mai nou nu mai e nevoie de sters eproame cu uv pt ca a aparut platforma arduino , care a rezolvat toate problemele greoaie de sters eproame si programat. 

ar fi multe de scris ... despre multe... ruterele wifi , sarme cabluri , si alte surubele... :) si in general despre radiofrecventa . eu de ex am o teorie , ca efectul de manipulare a vremii , HAARP , nu este altcea decat ca este insasi creat de noi oamenii , cu atat de multe celule gsm , cu atatea posturi de radio , si tv , cu o tona de radiatii radio pe care le emitem tot timpul. si asa apare efectul HAARP indirect , facut de noi oamenii.  si inca o chestie : toti barbatii care sunt pusi sa lucreze la radare de aviatie sau alt fel de radare , sunt barbati care au deja copii , pt ca ce sa vezi? radarele emit intr-o frecventa foarte ridicata care cauzeaza impotenta . la modul ca raman sterili , nu ca nu li se mai "scoala" ca sa o zicem pe fata. "treaba" merge , dar fara "profit" :) asadar ca un sfat prietenesc de radioamator: feriti-va de orice fel de radiatie radio , sau intr-un spectru ridicat . (eu chiar daca sunt radioamator , puteti sa ma credeti pe cuvant , ca sunt de 100 de ori mai putin iradiat decat voi. si o sa incerc sa va explic pe scurt . eu am o statie de emisie in frecventa 145,225Mhz .zicem rotund 145Mhz . statia nu emite decat 1 sau 2 minute cat vorbesc la ea. (sunt luni intregi cand nu am timp sa vb, si stau doar "la ascultare" adica ascult ce vb alti radioamatori. pe receptie ,statia nu emite. cand emite ,emite cu 15wati, 1 sau 2 minute. acuma , telefonul vostru : daca e smartphone , emite din minut in minut , tot felul de date , in 1900Mhz. ce e mai mare ? 145Mhz sau 1900Mhz? ce e mai periculos ? o emisie de aproape o zi intreaga , sau o emisie de 1-5 minute total pe zi? plus ca voi aveti antena telefonului ,in mana , sau in buzunar ,langa oo sau langa fofo. eu am antena sus pe bloc. pana sus este un cablu foarte gros de rf , foarte bine ecranat si care duce ca un furtun cu apa , pana sus la antena. deci unde stau eu in atelier ,sunt ecranat de rf . noaptea sunt ferm convins ca nu opriti telefoanele . si de asemenea sunt ferm convins ca stati cu ele la capul patului. la fel mai sunt convins ca este bagat si la incarcat in priza , alimentatorul de incarcare a tel fiind un chopper si ala cu o frecventa "enervanta" pt creier. ati vazut reclama la aparatul pt gandaci care emite unde prin instalatia electrica a casei? asa emit toate aparatele in instalatia electrica a casei. daca nu ai tu tel la incarcat , are vecinul din lateral.  televizorul il opresti din telecomanda , nu din butonul lui. partea de alimentare a stdby-ului inca "piuie" adica functioneaza. iar radiatie ,si "zgomot" electric. sunt unele persoane ,mai ales electronisti , care pot spune cand merge un chopper sau o sursa de inalta intr-un tv cu tub catodic . pur si simplu aud comutatia de inalta frecventa in ferita chopperului. si eu aud cand functioneaza un chopper sau inalta de la un tv cu tub catodic. eu nu am tel smartphone , pt ca nu am nevoie de radiatii in plus. atunci cand dorm inchid tel. si il las la incarcat mai departe de mine.  daca am de vorbit mult timp la tel, imi pun handsfree-ul cu sarma. nu cu bluetooth pt si ala emite... 

atunci cand ai un anume nivel de cunoastere a "chestiilor" electronice din jurul , altfel te protejezi. si toate astea sunt stiute si de fabricanti . dar nu au nici un interes sa spuna cat de rau fac.

si acuma cu copy paste , articolul cu becurile "otravitoare"

Becurile "ecologice" cu mercur sunt extrem de periculoase pentru sanatatea oamenilor din cauza radiatiilor UV !

Dupa ce oamenii sunt torturati, agresati si distrusi psiho-emotional prin telefoane mobile, relee de telecomunicatii, prin Codexul Alimentar care presupune chimicalizarea hranii, acum vin in „ajutorul” oamenilor si „becurile ecologice”, care nu ajuta deloc oamenii, din punct de vedere al sanatatii, ci doar le scad factura la electricitate, dar pe primul loc trebuie sa fie sanatatea si nu factura !

 

 

„Becurile ecologice pot fi extrem de periculoase, mai ales pentru copii si femeile insarcinate, avertizeaza cercetatorii, care au descoperit ca atunci cand sunt sparte, acestea emana vapori de mercur de 20 de ori mai mult decat cantitatea considerata sigura intr-o incapere.
Cei care au facut descoperirea sunt cercetatori la Institutul Fraunhofer Wilhelm Klauditz, care au spart doua becuri ecologice diferite, descoperind ca se emana in jur de 7 micrograme de vapori de mercur la un metru cub de aer, cu mult peste cantitatea considerata sigura, conform Daily Mail.
Mai rau e ca nivelul de mercur la nivelul solului era mare chiar si la 5 ore de cand becurile fusesera sparte. De aceea, acestia avertizeaza ca in cazul in care un astfel de bec se sparge, camera sa fie imediat aerisita si evacuata pentru minimum 15 minute.”

 

Becurile „ecologice” emana radiatii puternice care produc cancer !
„În ultimul timp, becurile economice fluorescente s-au bucurat de aprecierea oamenilor. Cu toate acestea, un nou studiu avertizează că aceste becuri emit un nivel alarmant de radiaţii ultraviolete, crescând şansele indivizilor de a dezvolta cancer de piele.
Studiul a fost realizat de cercetătorii Stony Brook University, din New York, care au măsurat cantitatea de emisii UV şi au analizat învelişul de substanţă luminiscentă (care ar trebui să conţină radiaţii UV) al becurilor.
De asemenea, ei au comparat efectele becurilor economice fluorescente asupra celulelor pielii umane cu efectele produse de becurile incandescente. Rezultatele au arătat că în fiecare bec studiat, această substanţă luminiscentă era deteriorată, emiţând radiaţii.
Celulele umane din piele s-au dovedit a fi afectate atunci când au fost expuse la becuri economice. În schimb, expunerea pielii sănătoase la becuri incandescente nu a avut efecte negative.
„Rezultatele au arătat că ele pot iniţia distrugerea celulelor”, a declarat unul dintre autorii studiului, Marcia Simon. „De asemenea, pot determina apariţia cancerului de piele în forma sa mortală şi anume melanoma”, a adăugat Rebecca Tung.
Mai mult, cercetătorii sunt de părere că aceste becuri pot determina îmbătrânirea prematură.
Becurile economice incandescente pot conţine mercur, element chimic care este asociat cu probleme de sănătate, precum leziuni ale nervilor şi defecte la naştere.
Pentru că becurile incandescente au fost interzise în favoarea celor economice fluorescente,  o soluţie, pentru consumatori, ar fi utilizarea becurilor cu LED.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu